Utrzymuj więź ze swoimi klientami i zdobywaj nowych

Blogi to najszybciej rozwijające się media opiniotwórcze w Internecie. Ich rosnąca popularność i duże znaczenie w budowaniu wizerunku firmy sprawiają, że firmy używają blogów jako narzędzia marketingowego.

Dla kogo?

Dla każdego. Niezależnie od prowadzonej działalności blog może posiadać każda firma.

Do kogo?

Blogi firmowe kierowane są do obecnych jak i potencjalnych klientów firmy. Blog to alternatywa dla zabijanego przez spam mailingu. Treści na blogach kierowane są do wszystkich.

Po co?

Jest kilka głównych powodów…

  • Blog to idealne narzędzie do utrzymywania aktywnego kontaktu ze swoimi klientami, miejsce wymiany zdań, źródło pomysłów i inspiracji
  • Na blogu można prezentować konsumentom produkty, które są w fazie produkcji, czy też fazie koncepcyjnej. Jeszcze przed wprowadzeniem produktu, czy usługi na rynek możliwe jest poznanie opinii konsumentów
  • Dodatkowe źródło pozyskiwania cennego ruchu z wyszukiwarek internetowych, a następnie kierowanie go dalej do witryny głównej gdzie następuje sprzedaż produktów, czy też usług.
  • Blog firmowy pokazuje, że firma jest otwarta na krytykę i nie boi się konfrontacji z klientami
  • Prestiż
W ramach kompleksowej usługi ePR zaprojektujemy i wdrożymy dla Ciebie firmowy blog podążający za aktualnymi trendami. Dodatkowo będziemy uzupełniać go o aktualne informacje z życia Twojej firmy oraz treści przynoszące efektywny ruch na stronie.

Blog firmowy to miejsce gdzie powinny pojawiać się informacje z życia firmy, dodatkowe informacje o produktach, usługach i wiadomościach z danej branży.

Zaprojektujemy i będziemy prowadzić dla Ciebie Twój firmowy blog. Regularnie aktualizowany blog będzie przyciągał nowych potencjalnych klientów do Twojej firmy.