Jak zdobyć klienta?

Jest duzo sposobów na zdobycie nowego klienta. Od kosztownych kampanii reklamowych w telewizji, poprzez reklamę w prasie, radiu itp., aż po reklame w internecie.

W ostatnim czasie najdynamiczniej rozwija się rynek reklamy internetowej. Reklamować w internecie może się każdy. Reklama internetowe nie jest zarezerwowana tylko dla dużych firm i korporacji z bardzo dużymi budżetami reklamowym jak to bywa w przypadku reklamy w telewizji.

Czyli konsumentowi wyświetlana jest reklama na jego własne żądanie z informacjami, których poszukuje. Reklama w wyszukiwarkach nie jest natrętna i nie utrudnia życia Internautom jak bywa czasem z reklamami graficznymi przysłaniającymi cały ekran komputera, lub billboardami zasłaniającymi budynki.

Główne zalety reklamy internetowej w wyszukiwarkach to:

  • W wyszukiwarkach mogą reklamować się firmy, które nie mają dużych budżetów reklamowych. Przeznaczając kwotę nawet kilkuset złotych firmy mogą pozyskać nowych klientów i sprzedać swoje produkty, lub usługi. Jednakże ilość środków pieniężnych przeznaczonych na kampanie reklamową przekłada się na jej wynik. Firmy płacą za każde kliknięcie określoną kwotę, a zatem ilość możliwych kliknięć uzależniona jest od wielkości budżetu
  • Reklama w wyszukiwarkach daje natychmiastowe rezultaty. Reklama firmy pojawia się niezwłocznie po uruchomieniu kampanii
  • Reklamy w wyszukiwarkach można dowolnie modyfikować (usuwać, edytować, dodawać nowe reklamy) w czasie trwania kampanii.
  • Bardzo prosto mierzyć i analizować skuteczność kampanii reklamowych w wyszukiwarkach.
  • Kampanie reklamowe to idealne uzupełnienie reklamy tradycyjnej i innych działań marketingowych takich jak pozycjonowanie stron internetowych.