• Dla wszystkich nowych klientów oferujemy dodatkowo kupon o wartości 300zł na reklamę w wyszukiwarce Google. Dzięki temu zanim rozpoczniesz reklamować się w Google przetestuj i przekonaj się sam o skuteczności reklamy w wyszukiwarkach internetowych.
Analiza słów kluczowych

Pozycjonowanie stron

Niezbędnym działaniem poprzedzającym główny proces pozycjonowania serwisu jest właściwy dobór słów i fraz na które będzie pozycjonowana strona. Słowa powinny być dobrane pod kątem profili strony. Dobrym przykładem na zły dobór słów kluczowych jest przykład firmy porządkowej, która zajmuje się myciem okien w biurowcach, która pozycjonuje się na hasło “okna”. Znacznie lepszą frazą w przypadku tej firmy byłaby fraza “mycie okien”. Jeśli firma działa tylko na rynku lokalnym (np. w Warszawie) warto byłoby się zastanowić nad jeszcze większym sprecyzowaniem hasła – “mycie okien Warszawa”.

Także odpowiedni dobór słów kluczowych jest podstawą do rozpoczęcia działań. Zdarza się, że frazy, z którymi przychodzą nasi klienci znacznie odbiegają od profilu działalności ich firmy. W ramach usługi pozycjonowania przeprowadzamy pełną analizę serwisu i pomagamy w odpowiednim doborze słów kluczowych.

Zbadamy Twoją branżę i przygotujemy raport dotyczący wartościowych słów i fraz kluczowych. Nie strzelamy w ciemno korzystamy z historycznych danych pochodzących z wyszukiwarek internetowych takich jak Google, Bing czy Yahoo, dlatego dokładnie wiemy kto czego i w jaki sposób szuka w Internecie. Dzięki temu, po głębokiej analizie danych jesteśmy w stanie zbudować jak najlepszą, listę słów kluczowych, które przyciągną jak najwięcej odwiedzających - potencjalnych klientów Twojej firmy.